Pályát foglalni online kell, itt az oldalon. Kivéve, ha MA jönnétek, ebben az esetben hívj 8 és 18 között: 30 423 0862 (hétfőn zárva)

Foglalj pályát itt

Kaland, varázslat, rettegés? Válassz egy élményt

Sokan kérdezik:
Időpontot akarok foglalni! Hogyan kell?

Időpontot foglalni kizárólag itt a weboldalunkon, online formában lehetséges. Kivéve, ha MA akartok játszani, ebben az esetben hívd az oldal tetején, a piros sávban található számot, megnézzük van e szabad hely.

Görgess lentebb, ott találod a pályáinkat. Válaszd ki a szimpatikusat, a "Tovább" gombra kattintva a pálya rövid bemutatóját olvashatod, a "Foglalás" gombra kattintva időpontot foglalhatsz az adott pályára. Ilyen egyszerű! :)

 

Mi a játékok lényege?

Pályáinkon az első számú cél, kijutni minél hamarabb, de maximum 60 percen belül! Merészkedj le társaiddal a több százéves épületek elhagyatott pincéibe, ahol átélhetitek a bezártság és rohamosan fogyó idő feszültség növelő élményét. A szabadságotok elengedhetetlen kelléke a csapatmunka, ugyanis a helyiségek minden sarka, minden tárgya egy "kulcs". Kódokon, számzárakon, rejtvényeken, lakatokon és ügyességi feladatokon keresztül visz az út kifelé.

Pókok, kigyók, ijesztgetés is van?

Nyugi, se pók, se kigyó nincs a játék területén, legalábbis nem tudunk róla! :-) Gyenge idegzetűeknek nem kell tartaniuk a hirtelen ijesztgetésektől, váratlan eseményektől. Egyedüli kivétel az egyetlen horror pályánk a Texasi láncfűrészes, ott lehetnek hasonló finomságok.

Hányan játszhatunk egyszerre?

Pályáinkon a játékosok létszáma korlátozott, az ajánlott maximális létszám 6 fő. A korlátozás azért van, mert egyszerűen nem férnétek el kényelmesen, ha többen lennétek, egyszóval a játékélmény rovására mehet. Tapasztalat alapján a leghatékonyabb, legügyesebb csapatok 4-5 fővel játszanak. Ha mindenképp többen szeretnétek jönni, akkor nagyon max. még plusz 1-2 fő bemehet, de a saját érdeketekben nem ajánljuk. Inkább játszatok két külön pályán.

Nagyobb létszámú csapatok, osztályok részére mindeképp azt ajánljuk, hogy több pályán játszanak. Egyszerre, egy időben az összes pályánkon, összesen 32 -36 fő is tud játszani.

Hány perces egy játék?
Mindegyik játékunk 60 perces. Eligazítással, távozással, fényképezkedéssel együtt még plusz 10-15 percet számolj rá.
Mikor vagyunk nyitva?
Hétfő kivételével minden nap nyitva vagyunk, délelőttől késő estig.
Hogyan lehet fizetni?
Fizetni a játék alkalmával, a helyszínen kell készpénzben. Sajnos bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.
Mennyibe kerül?

2 fős csapat esetén - 4.500 Ft/fő
3 fős csapat esetén - 3.800 Ft/fő
4 fős csapat esetén - 3.200 Ft/fő
5 fős csapat esetén - 2.900 Ft/fő
6 főtől - 2.800 Ft/fő

Nagyobb létszám esetén 15 főig 2.800 Ft/fő, 15 fő felett 2.500 Ft/fő a játék ára.

Hol vagyunk helyileg?

Fűrész, Csernobil, Illúzió: 3530 Miskolc Széchenyi utca 14 / sétálóutca

A múmia átka, UFO - Az invázió, S.W.A.T. - A küldetés: 3525 Miskolc Kossuth utca 5 / Csodamalom Bábszínház utcájában

Texasi láncfűrészes, Sherlock Holmes : 3525 Miskolc Kossuth utca 9 / Csodamalom Bábszínház mellett

Hány éves kortól ajánlott?
Mindegyik pályánkon 10 éves kortól lehet játszani, kivéve a Texasi láncfűrészes, ahol 12 év a korhatár. Természetesen voltak már fiatalabb játékosaink is, 7-8 éves gyerekek, ők is nagyon jól szórakoztak. Pályáinkon nem kell tartani hirtelen ijesztgetésektől, váratlan eseményektől, ez alól kivétel a Texasi láncfűrészes :-). 10 évnél fiatalabb gyeremekek esetén legalább egy nagyobb korú fiatal ajánlott még a csapatba.
Van még kérdésed?
Nem találtad meg minden kérdésedre a választ? KATTINTS IDE és átlépsz a Gyakran Ismételt Kérdések oldalára. Ha ott sem, akkor keress minket itt.


Fűrész
Ha még nem voltál nálunk vagy ilyen játékban, akkor ezt a pályát ajánljuk elsőnek. Tökéletes, igazi szabadulós pálya, ahol garantáltan belénk szeretsz. Filmbeli díszlet, valódi börtön hangulat, tele rácsokkal, láncokkal ...
Kábultan tértek magatokhoz egy több helyiséges, földalatti pincerendszer leghátsó, félhomályos szobájában. Körbenéztek... sehol egy ablak, csak egy ajtó, egy monitor, egy haloványan pislákoló fali lámpa. Az ajtóhoz siettek, de az zárva, majd tudatosul bennetek... itt a vég...
Nehézségi szint
2-6 játékos részére
Illúzió
Az országban egyedülálló! Legtöbb játékosunk szerint "elképesztő, össze nem hasonlítható mással...". Tökéletes családi pálya, kicsiknek, nagyoknak, mindenkinek. Tele számtalan "láthatatlan" meglepetéssel és optikai illúzióval.
Itt minden megváltozik, más szemmel kell, hogy lásd a körülötted lévő világot. Gondolkozz több dimenzióban, felejtsd el a hétköznapi törvényszerűségeket, lásd a láthatatlant, lásd a végtelen végét! Hidd el, minden itt van, a szemed előtt. Zárd ki a külvilágot, kapcsolj ki mindent, add át magad határtalannak, és készülj…, mert kezdődik az utazás..."
Nehézségi szint
2-4 játékos részére
UFO - Az invázió
EZT JÓ HA TUDOD: Az év elején bezárt Vírus pálya felturbózott változata. A díszlet nagyon hasonló, a feladatok, a téma és a játékmenet viszont teljesen új. Ne aggódj, ez is tetszeni fog :-)
Az idegenek már régóta köztünk járnak és figyelnek minket. Napjainkra egyre többen számolnak be harmadik tipusú találkozásról, ahol az idegenek kísérleteket végeznek az elrabolt embereken...
Nehézségi szint
2-6 játékos részére
Sherlock Holmes - A kincsrablás
Igazi gyerekbarát, családi kalandpálya. Lenyűgöző díszlet, furfangos feladatok, új típusú technikai megoldások és 1 óra élmény, ami csak rád és a csapatodra vár...
Sherlock Holmes táviratban értesül az évszázad rablásáról, melyet az angol királyi palotában követtek el. Az értékes műtárgyak mellett a királynő szigorúan örzött koronáját is ellopták. Rajtatok a sor, keressétek nyomokat, találjátok meg az ellopott koronát.
Nehézségi szint
2-6 játékos részére
S.W.A.T. - A küldetés
Mint a filmekben! Ha szereted az akciót ez a pálya tetszeni fog. Élethű filmes díszlet, fegyverekkel, monitorokkal, feltűzdelt célpontokkal teli szoba, tele számtalan titokkal. És a főszereplő, a gyilkos pokolgép...
Besúgói információk alapján a titeket megelőző felderítő egység rajtaütött a körözött bérgyilkoson, de annak csak a segédjét találták a helyszínen. Feladatotok, a helyszín felderítése, a körözött személy beazonosítása, a bomba hatástalanítása...
Nehézségi szint
2-4 játékos részére
Csernobil
Egy valódi "technikai kánaán". A legjobb technikai cuccok, amit egy pályán el tudsz képzelni. Golyót kilövő kompresszor, súlyérzékelős ajtónyitás, vízszint jelző szenzor... és még sok hasonló sehol, máshol nem található technikai nyalánkság.
1986-ot írunk és megtörtént a katasztrófa, felrobbant a csernobili atomerőmű 4-es reaktora. A Magyar Atomenergiai Ügynökség egy speciálisan képzett csapatot küld a helyszínre, hogy megállítsák a további reaktorok robbanását. Cél a 2-es blokk lekapcsolása, hűtővíz szivattyúzása a reaktorba...
Nehézségi szint
2-4 játékos részére
Texasi láncfűrészes
Horror pálya, félősöknek nem ajánljuk! Rángatózó akasztott hulla, csonkolt testrészek, liternyi vértócsa és hasonló nyalánkságok fogadnak a legvéresebb, egyetlen horror témájú pályánkon, a Texasi láncfűrészesen. Az sem titok, hogy néha egy kis ijesztgetés, váratlan hang és fényhatás is előfordulhat.
Az amerikai történelem egyik legkegyetlenebb sorozatgyilkosa, a texasi Thomas Hewitt vagy ahogy sokan ismerik, „bőrpofa”. Több évtized szünet után bőrpofa „stílusára” kísértetiesen hasonlító esetek történek egy Teaxas-tól távoli magyar nagyvárosban, Miskolcon.
Nehézségi szint
2-6 játékos részére
A múmia átka
Tiszta Indiana Jones... a legtöbb játékosunk ezt mondja. Ami lehet igazi is, ez az ország egyik legszebb pályája. Élethű földalatti piramis hangulat, vésett hieroglifákkal, szobrokkal, gyönyörű falfestésekkel és magával Amonthep-el, a ...
Egyiptom uralkodója, Amonthep a véres kezű hadvezér hódításai messzi földön ismertek voltak. Csillapíthatatlan hatalomvágyának nem volt elég a környező területek leigázása, a világot akarta uralni, ezért a sötétség erői felé fordult. A hadvezér halálát követően, a jóslat szerint, a véres kező Amonthep, 4000 év elteltével visszatér és leigázza a világot...  
Nehézségi szint
2-6 játékos részére
Templomos lovagok kincse
Szabadtéri kalandjáték Miskolc belvárosában! Szerezzétek meg a kaland naplót, fejtsétek meg a feladványokat és találjátok meg a kincset!
A legenda szerint a XII. században a Templomos Lovagrend feladata volt megvédeni azt a kincset amit sokan csak Szent Grál-ként ismernek. A kilenc keresztes lovag egy különleges ládát készített melyben a Szent Grált szállították...
Nehézségi szint
2-6 játékos részére